sobota 4. apríla 2015

PROTEINOVO TVAROHOVE GUľKY



               Najradšej varím pre deti...ked nie sú doma, tak varím aj tak..dám si záležať, aby sa mi jedlo podarilo a aby vyzeralo skvele...pretože to robím kvôli vám...aby som vás inšpirovala:-)



              Dnes ráno som si urobila tvarohové guľky s proteínom. Na jednu porciu som použila polovicu hrudkového tvarohu, štipka soli /nikdy nezabúdajte soliť každé sladké jedlo...v konečnom dôsledku vám vyzdvihne sladkú chuť,lebo kontrast zrniečok soli zvýrazní sladkosť pokrmu/, jeden bielok /žltok použijem určite ešte dnes:-), kopcovitá lyžica ochuteného proteínu / vanilka/. Fomujeme guľky, ktoré varíme vo vriacej vode, kým vyplávaju napovrch. je to okamih a treba s nimi opatrne, sú jemné ako obláčik...
             na posypanie som na suchej panvici opražila mlete orechy, lyžičku kokosového cukru chia a konopné semienka...
             ....a po takýchto dobrých raňajkám verím že dnes zabehnem aj 15km:-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára