sobota 4. apríla 2015

AVOKÁDOVO ČOKOLÁDOVÝ PUDING




Keďže sa rada inšpirujem aj vami, vyskúšala som tento známy recept.

Po obede som si chcela pripraviť niečo na  večeru, aby som po cvičení už len rovno niečo zdravé  zbodla:-) Ale to sa nedalo.takúto dobrotu sme zhltli hneď po obede ako dezert..a túto malú mištičku sa mi podarilo odložiť mojim mladšej dcérke, keď príde zo školky. Dovolila som si receptík trošku pozmeniť..

           AVOKÁDOVY ČOKOLÁDOVÝ PUDING /chutí tak vynikajúco ako nedobre zneje/ a jeho príprava netrvá dlhšia ako 5minút.
do nádoby pre ponorný mixér hodíme na polovicu prerezaný a lyžicou vybratý mäkkučké!!! avokádo, 1banán, 2 lyžice kakaa, 2 lyžice proteínu /vanilka, čokoláda, banán, biela čoko../ a mlieko podľa požadovanej hustoty. ochutnajte a ak sa chcete o dezert podeliť, pridajte polovicu krémového odtučneného tvarohu...a vy budete mať o niečo menej kalorií:-))) dezert je výborný pre deti, ktoré by inak veľmi zdravé avokádo nechytili ani do ruky...ideálny dezert pre deti, ktorý chutí ako banán. deťom môžeme pridať trošku agave alebo medu.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára